Dag 19: Seaside - Sumner

Vandaag reizen we op ons gemak richting Sumner. Een afstand van ca. 270 km.



De laatste 2 nachten van onze reis logeren we wederom en een Holiday Inn Express hotel. Dit keer het hotel in Sumner.



Een reis- en inpakdag met weinig nieuwe foto's!

We hebben vanmorgen rustig onze e-mail en alle leuke berichten op Facebook gecheckt. 

Na het ontbijt zijn we vertrokken. Bram (onze tomtom) wilde ons een andere weg laten rijden dan ik van plan was. We hebben hem dan ook even gecorrigeerd en zodoende reden we via de 101 North de staat Washington weer binnen. 

Onderweg zagen we een cruiseschip liggen. Een aantal jaren geleden hebben we in Miami, Florida, geprobeerd om dichtbij zo'n schip te komen. Helaas lukte dat niet vanwege veiligheidsredenen? Nu lukte het dus wel!

Over een schitterende lange brug reden we over de Columbia River. 

In de hoofdstad Olympia zijn we nog even bij een AAA kantoor binnengelopen, ik was nog iets vergeten. 
Daarna zijn we in het plaatsje Sumner, waar we de laatste 2 nachten logeren, naar het leuke winkeltje Picket Fence   gereden. Op internet had ik gezien dat ze hier State Charms verkopen. Dit zijn bedels die ik aan mijn Pandora armband kan hangen. Van (bijna) alle staten waar we geweest zijn heb ik nu een bedel. 

Bij ons hotel in Sumner aangekomen hebben we een bagage kar gepakt, zo fijn bij die Holiday Inn Express hotels dat we niet me alle spullen hoeven te slepen. 
We hebben alles, ja écht alles uit de auto gehaald en geloof me, er lag weer heel veel troep. Ik voelde me soms wel eens een bag-lady!  De hele auto lag vol met bagage, wandelschoenen, statieven, bier, wijn, zakjes van allerlei winkels waar we dingen hadden gekocht, reisgidsen, zonnecrème, de verrekijker, folders etc.etc. Ik heb het in onze vorige verslagen al vaker gezegd, dat is zó niet mij!!  Maar op vakantie, en dan vooral in de auto, maken we toch een troep...... (alles om ervoor te zorgen dat de koffers niet te zwaar zijn).

We hebben alles uitgepakt en gesorteerd. Kaartjes van de cadeautjes en truien (voor Erik) werden eruit geknipt en de "versleten" kleren die we meegenomen hadden werden weggelegd. We hebben gekeken welke kleren we morgen en overmorgen willen dragen en folders die ik niet meer wil bewaren zijn weggegooid. Het lijkt erop dat de koffers nog dichtgaan!

Daarna zijn we lekker naar de pool vertrokken waar we ongeveer een uurtje hebben gezwommen en in het bubble bad hebben gezeten. Onze vakantie plannen voor 2015 hebben we al een beetje doorgesproken :).

Morgen worden we rond 10.00/10.30 uur bij Bruce en Geri voor het ontbijt verwacht. 
Wat we gaan doen is nog niet zeker. De weersverwachting is dat het droog blijft maar wel bewolkt. We hopen dat we toch nog Mount Rainier kunnen zien, die is normaal gesproken vanaf hun huis te zien. 

Of we morgen tijd hebben voor een verslag weten we niet. We proberen het in ieder geval.
Mocht dat niet lukken maken we, zoals ieder jaar, een eindverslag als we thuis zijn. Hierin een overzicht van de laatste (reis)dag en een korte terugblik. 

Mocht je niet zolang willen wachten op een nieuw bericht kun je wellicht één van onze oude verslagen bekijken op Erik en Reny op vakantie!

En... ik heb een paar dagen geleden nog een VIDEO VAN CLEAR LAKE gemaakt waarvoor ik toen  een te slechte internetverbinding had om het te plaatsen. Bij deze! Zééér rustgevend.
 



1 opmerking:

  1. Wat een mooie video-opname. Prachtig en inderdaad echt rustgevend! De laatste dagen alweer, wat gaat t snel. Zo lang naar uitgekeken...... maar wel weer volop genoten! Zo'n rommel is toch echt niets
    voor jou Reny! Zou t wel eens willen zien. Maar nu gelukkig weer de spullen wat geordend. Hele fijne dag bij Bruce en Geri! Zo te lezen hebben zij zich ook enorm verheugd op jullie komst! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen